Безкоштовний вебінар
27 лютого, 19:00

ХЕЙТ, ЛОВ ТА ВІРАЛЬНА РЕКЛАМА

Історія “Тьолочки” CHER’17 та “Своєї сорочки” ETNODIM від Ані Гончаровою, яка їх придумала
Дякуємо! Вашу заявку отримано!
Oops! Something went wrong while submitting the form.

ПРО ЩО ПОГОВОРИМО

Що спільного в “Тьолочки” та “Своєї сорочки”
Навіщо бренду потрібна позиція та де її взяти
Як позиція та філософія бренду відображається в комунікації
Як створюється хайп і як він працює
Коли провокація переходить межі
Які результати приносить сміливість

Аня Гончарова

КРЕАТИВНА ДИРЕКТОРКАСПІВЗАСНОВНИЦЯ DRAMA QUEEN

співзасновниця Drama Queen

Авторка найкращих бренд маніфестів на ринку. Була провідною копірайтеркою сітьових та незалежних агенцій. Після роботи в Banda Agency, кілька років працювала як “людина-рекламна агенція”, самостійно розробляючи бренд стратегії та рекламні кампанії. В 2020 році разом з двома партнерами заснувала агенцію Drama Queen.

15 РОКІВ СТВОРЮЄ рекламу ЯКУ ЦИТУЮТЬ

Отримала близько 30 нагород на українських та міжнародних фестивалях креативності. Викладала креативний копірайтинг та авторський курс зі створення рекламних роликів в школі SKVOT та в КАМА, Bazilik. Відома роботами для ETNODIM, CHER17, Roshen, Eva, Kasta, Bilo, Skvot та багатьох інших.

ролики ані та Drama QUEEN

ЗАПИСАТИСЬ

Залиште свою пошту, в день вебінару вам прийде посилання на закритий вебінар
Дякуємо! Вашу заявку отримано!
Oops! Something went wrong while submitting the form.